2013.01.18.
11:40

Írta: A_baranyok_hallgassanak

Lefekszem a hóba

Persze nem fogok, de megtehetném, egészen sok hullott a napokban. Kispált hallgatok, nincs még egy olyan zene ezen kívül amit 16 évesen is szerettem, és most is.

Miből állnak ezek a napok-hetek mostanság? 

Most épp olajfúrótoronyra akarok menni. Tegnap volt a VCA vizsga aminek ugyan még nincs eredménye, de meglepődnék ha elkaszálnának. Amúgy meg zajlanak a pesti hétköznapok, amik korántsem annyira vidámak mint ahogy azokat Pécsről elképzeltem egy jó fél éve, mikor még ott éltem. Naponta járok kondizni a Bencével, talán életem eddigi legjobb formájában vagyok. Ki tudom nyomni a 90kg-ot, 10km-t simán lefutok. Ennek örülök, ahogyan annak is, hogy már 3 hete nem dohányzok.

Agyilag viszont úgy érzem sorvadok. Kevés könyvet olvasok, alig hallgatok zenét, és kevés az olyan beszélgetés ami adna valami újat. Mintha egyre szürkébb lennék. Kopnak le a barátaim. Erről inkább tehetek én mint ők. Bánom is meg nem is, azt hiszem inkább cimboráknak kellene őket neveznem mintsem barátnak. Új, építő közegre lenne szükség, és egy olyan munkára amibe bele lehet feledkezni....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dailyroutine.blog.hu/api/trackback/id/tr925025158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása