2013.01.30.
12:45

Írta: A_baranyok_hallgassanak

Apámmal álmodtam

Két ember van akik rendszeresen feltűnnek az álmaimban: Apám és Niki. Tegnap este mindkettővel találkoztam, de csak arra a részre emlékszem amiben Apa volt. Vett egy fél liter égetett szeszt 500FT-ért és én teljesen kiakadtam, hogy miért csinálja ezt az egészet. Miért tesz tönkre egy családot és miért nem gondol arra, hogy felelős értem. Sajnálom, hogy nem szegezhettem neki ezeket a kérdéseket az életben...túl fiatal voltam amikor meghalt. Egy kicsit mindig misztikus ez a történet, belőle lettem, de nem is ismertem. Sokat sakkoztunk, és amikor éppen nem volt teljesen részeg akkor törődött velem. Egy visszatérő álmom vele kapcsolatban, hogy elutazok valami isten háta mögötti helyre és ott találkozunk. Mondjuk a dzsungel mélyén kóborlok, vagy valami Dél-amerikai kisvárosban, találkozok vele teljesen véletlenül mire ő megismer és elmondja, hogy nem is halt meg igazából csak el akart vágni minden szálat és elmenekülni jó messzire. Fogalmam sincs milyen lehet egy olyan családban felnőni ahol mindkét szülő normális.

Voltunk síelni, vegyes érzésekkel tértem vissza. Maga a síelés jó, szánkózni is szeretek, ez is olyan csak gyorsabb. Viszont mindig undorodtam a sznobizmustól és a dagadt-söröző-fülbevalós középkorú emberektől, és ezekből kijutott bőven. "Minden rendes osztrák pincében van egy bilincsre vert 14 éves lány". A másik dolog amivel ismételten szembesülnöm kellett, hogy nehezen találom meg a hangot új emberekkel. Vagy működik az első pillanattól valamiféle kémia, vagy 3 értelmes mondatot nem tudunk kommunikálni mert halálra untatjuk egymást. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dailyroutine.blog.hu/api/trackback/id/tr895052823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása